понеділок, 19 квітня 2021 р.

5 клас. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)

 Добрий день, шановні п'ятикласники!!! У нашу школу надійшов незвичайний лист:

                   Добрий день, дорогі пятикласники!

   Ззвертається до вас  любляча мати Українська Мова. Щиро радію, що ви так чемно і наполегливо вивчаєте мої закони, гордо несете ім’я  – українець.  Я надзвичайно щаслива, бо в мене багато друзів.

Сьогодні звертаюся до вас з проханням: допоможітьі повернути моїх найулюбленіших синів - Стилів Мовлення. Я дуже сумую за ними. І з нетерпінням чекаю зустрічі. Пятеро зателефонували, що вже в дорозі, а шостий щось забарився. У нього завжди термінові справи, ділові зустрічі. Своєю неувагою він мене дуже засмучує. Дітки, допоможіть прискорити приїзд мого сина.

9 листопада 2011 р.                             З повагою до вас матінка Мова.


·        Як ви гадаєте, котрий же з синів Стилів Мовлення забарився з приїздом до матінки Мови? Він зайнятий терміновими справами, діловими зустрічами, офіційними знайомствами.

·        Що є характерним для офіційно-ділового стилю?

 Ознаки ОДС:

- застосування особливої лексики;

- усталені мовні звороти;

- поділ на чіткі частини;

логічність викладу думки;

відсутність емоційної лексики;

 - документальність.

·        Де використовується цей стиль?

 ( У ділових паперах: заявах, дорученнях, протоколах, відомостях, розписках, автобіографіях тощо).

 Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати один із ділових паперів. Для цього опрацюйте матеріал с.210-214, вивчіть пам'ятку на с. 213. письмово виконайте вправи 495,494.

Немає коментарів:

Дописати коментар