Добрий день, шановні п'ятикласники.
Сьогодні повторюємо синоніми, антоніми, омоніми й пароніми.
Виконуємо завдання в зошитах письмово. Роботи перевірю, коли зберу зошити (понеділок-вівторок)
1 завдання. Утворити синонімічний ряд до слова говорити.
2 завдання. Відгадати загадки, виписати антоніми.
1. Білі мухи налетіли, чорну землю густо вкрили.
2. Влітку наїдається, а взимку висипається.
3. Вдень по небу гуля, а вночі спочиває.
3 завдання. Лінгвістична задача.(Робота з тлумачним словником.)
Якось на гуртку образотворчого мистецтва вчитель загадав
дітям
намалювати з пам’яті предмети:
учням першого ряду – лисичку; другого – косу; третього – лавку. Стежачи за
роботою, виявив, що діти малюють різні предмети. Чому так трапилося?Скільки було
членів гуртка, якщо кожен з них намалював своє. Що, зрештою, вони намалювали?
4 завдання.
Дібрати до слів слова-пароніми:
управа -
гривна-
корисний-
банка-
Немає коментарів:
Дописати коментар