Добрий день, шановні п'ятикласники.
Я переконана, що всім вам сподобалася казка "Ох", і ви чітко зрозуміли, чого хотів навчити нас старенький. Сьогодні ми працюємо над темою "Реальне та фантастичне в казках". Для цього перегляньте презентацію і виконайте завдання 3, 5, 6 слайдів
https://docs.google.com/presentation/d/1A5i77r0W9npZ8XGN-otnn39ZPwfEahE567KEQ7p-qtw/edit?usp=sharing
Пригадайте, які з елементів належать до якого твору.
Фантастичні елементи: летючий корабель; мандрівники з надприродними здібностями; сивий дідуган, який перетворив воду на горілку, а чорний хліб на білу паляницю («Летючий корабель»); здатність перекидатися на тварин та речі; здатність оживляти попіл та перетворювати його на працьовитого парубка; здатність тварин розмовляти («Ох»); чорти та їхні чарівні лиходійства («Про правду і кривду»). Реальні елементи: люди, тварини, їжа, природа (усі твори).
Смішне: подорож Марусі до пана («Мудра дівчина»); розмова щуки з окунем («Ох»); як дурень обманював царя за допомогою друзів («Летючий корабель»).
Страшне: гнів Охат («Ох»), вбивство чортами дядька («Про правду і кривду»).
Красиве: царівни («Про правду і кривду», «Ох», «Летючий корабель»); чуйність Марусі («Мудра дівчина»).
Потворне: байдужість пана («Мудра дівчина»); жадібність дядька («Про правду і кривду»); користолюбство Оха («Ох»), пихатість царя («Летючий корабель»),
Немає коментарів:
Дописати коментар